Om de lut – Alexandrina Hristov

foto1

Astăzi am ascultat Alexandrina Hristov, am ascultat câteva piese la recomandarea unui bun prieten, ascult şi acum, în timp ce scriu;  majoritatea lor, a celor de pâna acum audiate, au acorduri de pian, unele cu uşoare acorduri de chitară. Vocea ei aleargă liber pe ritmuri de chitară, trompetă, saxofon şi mai ales pian. Îmi place.

Explozii de culoare pe pânzele ei, o parte din ele au fost expuse în ceainăria Librăriei Cărtureşti. Vernisajul s-a numit     ” La femme qui t’aime”, vazându-le mi-am adus aminte de creaţiile naive ale lui Tim Burton – pisici negre, ochi iscoditori de peste tot, ochi de un verde puternic, zâmbete roşii – nimic forţat în picturile ei, copilăresc, visător, uşor abstract, puţin naiv.

Pe 6 aprilie îşi va lansa primul album despre care spune în felul următor:

« Om de lut » este copilul meu, un copil frumos şi sănătos, gingaş, mai mult bemol decât major, rafinat şi expresiv. Inima omului de lut bate în ritmuri de jazz, soul, funk, electropop. Omul de lut va cânta despre drum, zbor, căutări, vapoare şi mare, avioane şi ochi verzi, despre dor şi insomnie, flori şi nervi, Zorro şi Făt – Frumos… iubire şi cosmos, femei, ploaie şi vânt, despre Rege şi Regina » muzica este îngemănată penelului şi nu merg separat. Îmi place.

Autorii albumului sunt Alexandrina – clape, voce, Petre Ionutescu – clape, trompeta, acordeon, Gabriel Almasi – chitara, mandola, Czifrac Stefan – bas si Vali Potra – tobe. Invitati : Lucian Nagy – saxofon , K-lu – turntables, Radu Guti – trombon, Ion Vidu – tuba, Arthur Balogh – cotrabas, Tavi Scurtu – tobe electronice şi toţi vă invită la lansarea primului album intitulat „Om de lut„,  ce va avea loc în Ceainăria Cărtureşti pe 6 aprilie la ora 13, concertul de lansare se va întâmpla în club Silver Church, pe 9 aprilie, începand cu ora 21. Sper să placă tuturor celor interesati de muzica bună.

Un singur lucru mai spun – Muzica lor îmi aduce aminte de Portishead, poate nu-i chiar un trip-hop, dar unele din piesele lor si chiar vocea… iar asemănarea e doar asemănare.

Let the good times roll !

___________

Picturile ei – Frica, Cea mai frumoasa zi, Kiss me, Hipnos, Cântec, Pasărea Fericirii stă pe umărul tău

Muzica ei – Dans les fleurs,  Fata cu pian,  Avionul de aur,  De cand ai plecat,  La nuit, Cuţite şi săgeţi de foc, Cea mai frumoasă zi, 123

 

2 gânduri despre “Om de lut – Alexandrina Hristov

  1. Distractiv să-mi văd o parte dintre prieteni în vidiou. Cântă fain tipa, în genul uşurel, dar păcat că o dă în franţuzeşte, unde, din cauza accentului, nu prea pricepi o boabă. Altminteri, să vă trăiască arheologia, conaşule!

  2. Da. Se poate si asa, altfel si nu umflat in sintetizatoare sau nascut din tastele calculatorului. Live-ul suna bine de asemenea. Multumesc pt. comentariu si arheologia sa traiasca si mai ales sa evolueze.

Lasă un comentariu